EYE OF THE STORM

Ostatnimi czasy ciągle jestem w rozjazdach, z tego też względu nie mam czasu na robienie zdjęć typowo blogowych. Dziś pokażę Wam kolejną porcję nadmorskich ujęć. W zestawie nie ma nic szczególnego. Jest najprościej jak się da, jednak zdjęcia same w sobie mi się podobają i przywodzą na myśl wakacyjny czas, którego już znów coraz mniej!

 Niestety część czasu musiałam podtrzymywać drzewo;(

Spódnica maxi | Maxi skirt SH
Top SH
Torebka | Bag Stradivarius
Balerinki | Ballerina flats Stradivarius

24 komentarze:

  1. Fantastycznie :) Piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdjecia!Szczerze mowiac wole chyba takie niz "typowo na bloga" ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! PRZEPIĘKNE ZDJĘCIA! Ja tam się nie dziwię, że się Tobie podobają, bo ja jestem zachwycona, zresztą bardziej od typowo blogowych zdjęć uwielbiam oglądać wakacyjne. :) Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie na miniaturce w mojej "liście czytelniczej" to musiałam wejść tutaj! :) Wyglądasz rewelacyjnie, ta maxi jest czadowa! :)

    Pozdrawiam serdecznie i zazdroszczę nadmorskich klimatów! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka z Ciebie chudzinka! Ale wyglądasz slicznie na tych zdjeciach :) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica jest po prostu przecudna ! :))

    zapraszam:
    http://monique-rehmus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, piękna spódnica!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie ma nic szczególnego?! Spódnica pięknie się prezentuje w tym nadmorskim klimacie ;) Pozdrawiam ;* !

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie! Ładnie Ci w takich delikatnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba klimat zdjęć! wakacje trwają zdecydowanie za krótko :(

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna spódnica! wyglądasz jak nimfa wodna (kiedy nie masz kurtki na zdjęciach- z kurtką wyglądasz jak rockowa nimfa wodna;)) całość genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz zjawiskowo kochana;) Bardzo delikatnie i kobieco;)

    Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. awww, maxi długość przy Twoim wzroście - kojarzysz mi się z modelką z jakiegoś modowego magazynu. świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę ocenić zestawu bo zwracam uwagę tylko na Twoją urodę haha! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza fotka jest zjawiskowa, wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz wspaniale, świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw, świetne fotki :) i wgl super wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcia są fantastyczne, pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, cudowny klimat :)
    Niby nic nadzwyczajnego, a jednak wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  19. SUPER! zwlaszcza ze bardzo tesknie za morzem! mietowa koszulka swietnie wyglada z maxi spodnica w tym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjne zdjęcia, pierwsze jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń