AZTEC OR RUSSIAN?

Płaszcz ze skórzanymi rękawami i spodnie o azteckim wzorze - jedne z najczęściej pojawiających się na blogach rzeczy w tym sezonie. By całość trochę odróżnić od widzianych wcześniej zestawów i wpasować się w śnieżną aurę, dodałam zimowy akcent w postaci wielkiej czapki. Buty zdecydowanie nie nadają się do biegania po śniegu, ale przed zrobieniem tych zdjęć, kiedy śniegu nie było jeszcze w promieniu około 400 kilometrów, przechodziłam w nich cały dzień i (jak widać) żyję, więc uważam je za udany zakup.
Patrząc na zdjęcia dobrałabym jednak inną torbę, ale nie mogłam się doczekać kiedy tą Wam pokażę. Głównym tego powodem jest jej cena. 1 zł;)


  
 
 



Coat Stradivarius
Blouse Sh
Pants Zara
Wedges Aldo
Hat Vintage
Bag SH

49 komentarzy:

  1. ciekawe połączenie, nigdy bym się nie spodziewała, że można łączyć azteków z rosją :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. te spodnie od jakiegoś czasu królują na blogach, ale nie dziwię się, bo dla mnie są świetne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spodnie są genialne! Uwielbiam wszystkie Twoje zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za komentarz ;) zapraszam do mnie częściej!

    masz świetny styl! Super czapka. Ogólnie Twój outfit bardzo przypadł mi do gustu;)

    dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka - dobrze zainwestowane pieniądze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, a Twoje legginsy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacznę od tego ,że figurę masz po prostu bajeczną! zazdroszczę ; o :)
    Płaszczyk najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tych legginsach jestem zakochana :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny zestaw, legginsy cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mega stylowo! będę Cię obserwować ;>>

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne legginsy, podobają mi się z całości najbardziej :)
    a połączenie białej bluzki z czarną kokardą jest jednym z moich ulubionych :)
    obserwuję i również do tego zapraszam, jeśli podoba Ci się mój blog ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz zwariowane leginsy! Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. those pants are so awesome! <3 And the complete outfit is AWESOME <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo chcialam sobie kupic ten płaszczyk! jest swietny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój płaszczyk jest po prostu cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz, jak zawsze. zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz przecudowną urodę :)!!

    świetna jest ta stylizacja :)
    i ta czapka <3!

    zapraszam do mnie http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne połączenie, te spodnie są odlotowe, ożywią każdą stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kompletnie nie pojmuję fenomenu tych spodni z Zary. Jednak w tym zestawieniu całkiem nieźle się prezentują. Piękna czapka <3

    Cieszę się, że podoba Ci się mój blog. Akurat pisząc recenzję "Jednego dnia" rzeczywiście trochę się zagalopowałam i niepotrzebnie napisałam jakie jest zakończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta troba za 1zł?! świetna jest! spodnie mimo że są na wielu blogach to i tak na chudzielcach wyglądają najlepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jesteś urocza! fajne leginsy

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjne polaczenie! :) uwielbiam te spodnie, a na Tobie wygladaja oblednie :)

    dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. cudownie!!!! i ta torebka
    wrrr dodaję do obserowowanych:)
    pozdrawiam
    bb

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie wyglądasz. :) Świetne spodnie ! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodnie mega! Też takich szukam, ale jak na razie nigdzie nie mogę dostać ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny płaszcz, modny teraz :) Spodnie chyba nawet identyczne ma Ulrikke Lund :)
    PS. dodałam do obserwowanych :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny outfit :) Dziękuję za odwiedziny =]

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialnie:) wszystko wygląda pięknie,czapa cudna...
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. rozłożyłaś mnie na łopatki tymi spodniami! o tak.

    OdpowiedzUsuń
  30. prześwietnie wyglądasz. :) genialny płaszcz, spodnie, koszula... cudo!

    OdpowiedzUsuń
  31. te spodnie są super! a torebka moim zdaniem pasuje do tego zestawu, więc dobrze, że jednak nie wybrałaś innej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ale wspaniale,wszystko tu lubięęęęę!

    OdpowiedzUsuń
  33. oglądałam ten płaszczyk w Stradivariusie i zastanawiałam się nad jego kupnem
    fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz uroczo, spodnie do Ciebie pasują i czapka bardzo fajna i ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jakoś nie zauważyłam tych spodni na innych blogach- jesteś pierwsza! :) Widziałam je za to w Zarze, w końcu nie kupiłam, gdyż nie przepadam za sztruksem. Twój zestaw bardzo mi się podoba, gratuluję zakupu torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Idealny zestaw! Podoba mi się dosłownie wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuje za komentarz! :)
    Stylizacja jest zdecydowanie na wilki plus tak jak cały blog, więc obserwuje! ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten płaszczyk jest fantastyczny! A w połączeniu z tymi spodniami - oryginalnie i ciekawie :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  39. ślicznie wyglądasz :)
    płaszczyk jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny zestaw! Płaszcz cudowny i bardzo Ci pasuje - też mi wpadł w oko, ale zupełnie na mnie nie leżał...

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Super!! Bardzo mi sie podobają spodnie<3 Ten paszcz jest dostępny jeszczze w stardivarius?
    Obserwuje i licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, że w niektórych jeszcze są, oczywiście na wyprzedaży;)

      Usuń