YETI

Czy macie czasem tak, że pewien  zestaw siedzi Wam w głowie dłuższy czas, jednak ciągle czegoś do niego brakuje, a potem, gdy już wszystko 'uzbieracie' i zestawicie ze sobą, okazuje się, że nijak to do siebie nie pasuje? Mi taka sytuacja zdarzyła się już kilka razy, również przy tym zestawie. Myśląc o nim, w głowie miałam moje nowe panterkowe koturny, jednak gdy przymierzyłam wszystko razem, okazało się, że futerko w połączeniu z kolorem tregginsów i panterką wygląda, jak dla mnie, zdecydowanie zbyt wyzywająco. Zatem znów zwyciężyła czerń;) A na panterki na pewno przyjdzie jeszcze czas.

O takich tregginsach marzyłam od dawna, kilka razy miałam już w ręku nawet te z Zary, jednak rozsądek zawsze wygrywał. I tak oto moje skąpstwo zostało wynagrodzone, 7 zł w second handzie to odpowiednia cena;)

Przepraszam za lekkie nieogarnięcie fryzurowe;)









Faux fur jacket New Look (allegro)
Treggins SH
Boots New Look
Blouse Pimkie
Gloves Mohito

30 komentarzy:

  1. też często mi coś nie pasuje jak zestawie to co sobie wymyśliłam. Ten zestaw jest cudowny <3 a tregginsów zazdroszczę, ten kolor mm ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, 7 zł to najlepsza cena ;D
    Dobrze,że zrezygnowałaś z panterki na rzecz czerni, wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. awww, zazdroszczę Ci i futerka i spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie, super spodenki i futerko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wonderful everything!!!Big like dear!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny look !! Świetna torba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ten kolor spodni, sama muszę sobie takie wreszcie sprawić;0 Dobrze zrobiłaś z tym kolorem, od dżinsów już po pierwszym razie zafarbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze futerko i krój spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej zazdroszcze takiego futerka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudaśne futerko! W ogóle- przejrzałam Twoje archiwum i jesteś magastylowa :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz fenomenalnie ! Tregginsy i futerko UWIELBIAM!

    OdpowiedzUsuń
  13. 2 i 3 zdjęcie- fenomenalne!
    Bardzo fajnie Ci to wszystko wyszło. Moja mama ma podobne futro i zastanawiam się czy trochę go nie zwęzić i nie zacząć nosić :) A cena 7zł na takie tregginsy po prostu powala! U mnie w sh są same wielkie rozmiary, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  14. Love this outfit ! Amazing coat and red pants !

    http://universeandyou.wordpress.com/

    Xoxo from Japan

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy wiesz, że jesteś stworzona do koczków?

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zachwycona! futro - piękne! do tego ten kolor spodni! to, że zostały upolowane w sh, czyni je jeszcze bardziej extra ;) te czarne buty pasują idealnie! i zgadzam się, powinnaś chodzić częściej w koczku, ślicznie w nim wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Futro jest piękne.
    Spodnie robią wrażenie, bardzo podkreślają figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gdy masz zwiazane wlosy to w tym outficie wygladasz jak modelka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję bardzo, strasznie mi miło
    uwielbiam Twoje futerko
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz! +obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję!;)
    a w 'koku' chodzę bardzo często, najlepiej wychodzi mi robiony właśnie tak na szybko; gdy chcę się tak uczesać specjalnie do zdjęć, nigdy nie wychodzi tak, jak chcę;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie elementy stroju, które masz na sobie mi się marzyły! Wyglądasz obłędnie, wszystko jest dopięte na ostatni guzik. Obserwuje i pozdrawiam, Kate ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dodam jeszcze, że jesteś niesamowicie piękna. Uwielbiam taki typ urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiem Ci że też miałam obawy ,bo jestem naprawdę niewymiarowa (czyt.strasznie szczupła ) ważę 39kg i mało rzeczy z zagranicznych sklepów na mnie pasuje ..przyszły i ledwo wcisnęłam je na pupę ! w pasie są maleńkie za to dosyć długie ,musiałam je skracać :) ale sprawdziłam i mówię że warto bo są wspaniałe :)

    odnoście posta ,masz fantastyczne futerko ,sama teraz poluję na idealne choć ja myślałam o imitacji lisa .jak zwykle wyglądasz przepięknie!

    kiss,alix

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetną figurę!
    Znakomity outfit! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi za to nigdy się nie znudzi ta torba:) Swietnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń