SILVER & BLACK

Srebro i złoto mają być hitami nadchodzącego sezonu. Z reguły nie podążam ślepo za modą - dany trend lubię 'wypróbować', a dopiero potem, jeśli się do niego przekonam, dodawać kolejne rzeczy do garderoby. Tą metaliczną kopertówkę kupiłam parę lat lemu w sh. Miałam ją ze sobą raz, na studniówce, i to tylko z powodu tego, że żadna inna nie pasowała mi do sukienki;) na dzień dzisiejszy jej pozycja w rankingu moich torebek znacznie się podniosła.

Ten zestaw jest bardzo prosty, lecz każda jego część jest (jak dla mnie) wyjątkowa. Te łańcuchy są zdecydowanie moją ulubioną biżuterią, nawet najzwyklejszej bluzce dodają ciekawego wyrazu!

Fenomenu tych butów przez długi czas nie rozumiałam. W końcu się do nich przekonałam i na chwilę obecną, mogłabym je nosić do wszystkiego! (chociaż niestety nie należą do najwygodniejszych;))

Żakiet, własnym oczom nie wierząc,  znalazłam na końcówce wyprzedaży w Zarze. 












Skirt: sh
Dress: sh
Jacket: zara
Heels: zara
Clutch: sh
Chain: vintage

3 komentarze:

  1. Uwielbiam te szpilki a w takim zestawieniu to już w ogóle;p Pozdrawiam i zapraszam o mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz w tym żakiecie bardzo elegancko i stylowo :) a i to dzięki szpilom:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko i stylowo, bardzo mi się podoba, te szpilki są boskie, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń